بیمه آتیه فرزندان

بیمه عمر کودکان – خردسالان

چه تعداد از افراد جامعه به این سوال پاسخ مثبت میدهند :

اگر به شما در ابتدای جوانی سرمایه هنگفتی پرداخت میشد مسیر زندگیتان بهتر دنبال میشد؟

کودکان امروز جوانان فردا هستند.

بیمه عمر چه فوایدی برای کودکان این فرشتگان کوچک زندگی ما دارد؟!خب باید گفت بیمه عمر در نفس خود مزایای بسیاری مانند پوشش از کارافتادگی ، فوت ، حادثه ، تخفیف در بیمه های اموال و غیره دارد اما این موارد ارتباط چندانی با زندگی کودکان ندارند اما مزایای دیگری از بیمه عمر وجود دارند که ارتباط مستقیم با آینده کودکان ما دارند:

پرداخت سرمایه بیمه عمر

همانطورکه در ابتدا اشاره کردیم بسیاری از افراد جامعه در صورت وجود سرمایه ای هنگفت در ابتدای جوانی احتمالا میتوانستند با سرعت بیشتر و بهتر در مسیر پیشرفت قدم بردارند . خبر خوب اینست که برای والدین امروزی این فرصت فراهم شده تا با تهیه بیمه عمر برای فرزندان خود فرصتهای بهتری را در اوایل جوانی در اختیار آنها قرار دهند. این مورد با به سر رسیدن زمان بیمه نامه و پرداخت سرمایه آن به فرزندان صورت خواهد گرفت. این سرمایه در طول سالیان رشد کودک با سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت در منافع رشد خواهد کرد و در زمان پرداخت مبلغ آن چندین برابر مقداریست که خانواده به عنوان حق بیمه به شرکت بیمه پرداخت کرده اند.

البته باید توجه داشت که بیمه عمر کودکان به صورتی تنظیم شود که دریافت سرمایه بیمه در آینده آن در بیشترین حالت ممکن باشد. شما با انتخاب این نوع از بیمه ها به آینده سازی آنها کمک شایانی خواهید نمود.

تامین اعتبار مالی در صورت نیاز

علاوه بر مورد فوق ، ویژگی دریافت وام از محل اندوخته بیمه نامه در هر زمان میتواند در برهه های حیاتی زندگی فرزندان برای آنها و حتی برای موارد نیاز خانواده چاره ساز باشد.به جرات میتوان گفت در هیچ طرح دیگری نمیتوان ویژگیهای فوق در کنار مزایای کلی و فوق العاده بیمه عمر را جهت تامین آتیه فرزندان یافت. درواقع با بیمه کردن کودکان در اوایل زندگی ، دوران جوانی رویایی را برای آنها رقم میزنیم که شاید درصد زیادی از والدین امروز حسرت چنین دورانی را در سر داشته باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *