بیمه آتیه ازدواج

طرح بیمه عمر و آتیه پاسارگاد که با سرمایه‌گذاری در آن آینده تحصیل فرزندان تا ۲۵ سالگی تضمین خواهد شد مکمل طرح بیمه ازدواجی است که این بار برای جوانان در شرف ازدواج در نظر گرفته‌ایم. بیمه عمر پاسارگاد برای جلب رضایت اقشار مختلف جامعه و همچنین تامین نیازمندی فرزندان از بدو تولد تا ازدواج آن‌ها به معرفی طرح سرمایه گذاری بیمه عمر و تامین آتیه اقدام کرده است تا فرزند شما بعد از مدت زمان مشخصی صاحب سرمایه قابل توجهی در دوران تحصیل تا ازدواج خود باشد.

بیمه آتیه؛ از تحصیل تا ازدواج

برنامه پاسارگاد راهگشای مسیر رشد و تعالی فرزندان از تولد تا زمان ازدواج است. با  وام بیمه عمر و ازدواج  که زیرمجموعه بیمه تامین آتیه پاسارگاد است می‌توان تمام هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، تحصیل فرزندان، خرید اثاثیه و لوازم و … فراهم کرد.

ضوابط بیمه عمر و ازدواج پاسارگاد

حق بیمه چه قدر است؟

حق بیمه پرداختی بر اساس توان پرداختی بیمه گذار است. این مبلغ کاملا منعطف است و سرمایه‌گذار بر اساس توانمندی مالی خود می‌تواند حق بیمه را بصورت سالانه پردات نماید و یا بصورت شش ماهه ، سه ماهه یا ماهانه تقسیط کند.

چه مقدار سود به سرمایه تعلق می‌گیرد؟

سود تضمینی برای دو سال اول 16 درصد ، دوسال دوم 13 درصد و برای دوره مازاد بر چهار سال 10 درصد تعیین می گردد. نرخ سودفوق الذکر علی الحساب بوده و سود حاصل از مشارکت در منافع موضوع آئین نامه 68 نیز به آن افزوده می شود.

شرایط دریافت وام به چه صورت است؟

نکته مثبت این بیمه‌نامه دریافت وام است. شما می‌توانید بعد از گذشت شش ماه در مواقع ضروری تا ۹۰ درصد ارزش بازخرید اندوخته بیمه‌نامه خود وام دریافت کنید؛ این در حالی که  پوشش های بیمه ای برای بیمه شده همچنان وجود خواهد داشت.

نرخ تسهیلات وام ۴% بیش از نرخ سود محاسباتی برای تشکیل سرمایه خواهد بود.

بیمه نامه عمر و ازدواج  پاسادگاد دارای شرایط بازخرید است و شما می‌توانید بعد از پایان ماه ششم و پرداخت قسط شماره شش سرمایه‌ای که به پاسارگاد سپرده‌اید را بازخرید کنید.

ازمزایا بیمه نامه افزایش حق بیمه به صورت افزایشی است. طی این روند که برای جلوگیری از تورم‌های احتمالی صورت می‌گیرد سرمایه‌گذار بین 3 تا 50 درصد حق بیمه بیش‌تری نسبت به سال قبل می‌پردازد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *