تهیه بیمه نامه تا سقف ۲۰ میلیون تومان با وام قرض الحسنه بانکی بدون کارمزد

رئیس کل بیمه مرکزی خبر داد؛

تهیه بیمه نامه تا سقف ۲۰ میلیون تومان با وام قرض الحسنه بانکی بدون کارمزد 

علی استادهاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین بیمه مرکزی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اظهار کرد:

امضای تفاهم نامه همکاری بین بیمه مرکزی و بانک قرض الحسنه مهر ایران، گامی مهم در راستای توسعه خدمات مالی و بیمه ای مشترک در کشور است

با اجرای این تفاهم نامه در واقع بسته متنوعی از محصولات بیمه ای بیمه‌ای برای مردم فراهم می شود که می توانند فقط با مراجعه به شبکه فروش گسترده صنعت بیمه  تا سقف ۲۰میلیون تومان بدون پرداخت وجه بیمه نامه خریداری کنند.

عدم نیاز به مراجعه حضوری به شعب بانک از ویژگی‌های این تفاهم نامه است. افراد متقاضی استفاده از تسهیلات بانکی برای خرید خدمات بیمه‌ای می‌توانند از این تسهیلات با کارمزد صفر درصد بهره مند شوند.

با انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد همه شرکت‌های بیمه در این طرح مشارکت داشته باشند و با اطلاع رسانی گسترده مردم را به خرید بیمه نامه ترغیب کنند تا مردم بتوانند با کمک این تسهیلات علاوه بر بیمه های اجباری، بیمه های زندگی، آتش سوزی، مسئولیت وسایر بیمه های اختیاری را به سبد بیمه ای خود اضافه کنند.

همچنین شمسی نژاد، مدیرعامل بانک مهر ایران ضمن ابراز خرسندی از مشارکت در این طرح ملی و گسترش فرهنگ قرض الحسنه در صنعت بیمه گفت: بیمه از ضروریات زندگی امروزی است  و امیدوارم بتوانیم با اجرای این تفاهم نامه خدمات شایسته ای به مردم کشور در استفاده از خدمات بیمه ای ارائه دهیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *